torsdag 18 november 2010

Snart inte själv längre!

Snart är jag inte själv längre. Snart är vi 6 här i huset. Bara 1 dag kvar. På natten mellan fre och lör kommer dom. Jonas, hans mamma Elinor och hennes Lars-Gunnar.

Veckan har gått fort och bra. Vi har hållit oss här i området för det mesta. Barnen hela tiden och jag nästa hela tiden. Jag och Mariam var och kollade in Kosmo mall som ligger här i närheten och idag gjorde jag min vecko-utflykt till Hypercity och Frosties för mat och köttinköp.

Jag kollade lite på hårfärg för att färga håret i affären. Det fanns bara mörka färger. Olika toner av mörkt brunt, mörkt med rött i, svart. Inga ljusa alls och knappt någon med ljusare brunt. Kanske inte så konstigt ändå när typ 100% av befolkningen har svart hår. Inte heller har jag sett någon indier eller indiskor som har blekt håret Hollywoodblont. Undrar just hur det hade sett ut!

Efter Skypande, telefonsamtal och mer Skypande så sover barnen nu äntligen (22:30 hmm). Kusinen Annies nya kanin Moa hoppade glatt runt och Skypade med oss.

Imorgon har vi tänkt att åka in till Russel Market på eftermiddag och köpa frukt och grönsaker och sedan äta på restaurang. Blir väll troligtvis Hard Rock! Vi får väl se hur det går denna gången :-)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar