fredag 25 februari 2011

Många avsked - två dagar kvar!

Igår var det dags för min sista svensklunch med dom andra svenska fruarna här i Bangalore. Vi var 17 st med på lunchen, och en liten kille som var lite krasslig. Vi var på en restaurang på ett nytt hotell mitt emot Leelas Palace. Det var buffe som väll var helt OK. Det va kul att få träffa nästan alla och säga hejdå innan jag åker.

På vägen dit så stannade jag till på mitt nya favoritställe RXDX för att få mina provsvar. Testet visade att sockret inte var lika högt som sist och efter 2 timmar var jag inom gränsvärdena igen. Så jag skulle fortsätta med min diet och motion och kolla igenom om två månader.

I onsdags lyckades vi få till en jättetrevlig middag hemma hos Mariam, Asim och Hanna. Inte helt lätt alltid när Jonas oftast har sena möte och Asim skulle egentligen haft möte men det blev som tur var inställt.

Packandet fortsätter. Jag har packat barnens kläder och en del av deras leksaker och har börjat lite med mina kläder. Rensat och sorterat i köket. Grejor till Umesh och grejor som vi lämnar till Svenska vänner här. På söndag ska vi åka hem till Bhavani med köksgrejor och annat som hon ska få. Så lyckas vi ju lura till oss att få se hur hon bor också :-)

Jonas är ute med jobbet ikväll så jag och tjejerna åt middag på klubben. Fast först var jag på en 90 min massage på Angsana Spa på Ozone. Härligt. Bokad in mig hos Bam som jag tror att jag hade första gången där. Superbra och skönt! Vi får väll se när Jonas kommer hem iväll. Sist kom han hem kl 4. Tur att jag har Umesh som håller koll på honom iaf :-)

Vår Indiska familj!

Vi tog kort på bara Umesh och barnen, bara Bhavani och barnen och bara barnen. Så nu har jag varit och printat ut dom + lite andra bilder som vi hade på Umesh och Bhavani och lite bilder som jag hade på Bhavanis dotter. Så nu har Umesh och Bhavani fått ett helt gäng bilder var. Det var Umesh idé att ta en "Familjebild".

Lite filmer på mina underbara duktiga tjejer från poolen igår!

Ringarna blev en populär och bra investering



Det du Anna, ingen sten där inte ;-)

Det kanske hade varit bättre att hålla munnen stängd men är man en glad tjej så är det svårt!


Bara två dagar kvar!

kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar