söndag 27 februari 2011

30 min kvar!

Sista dagen är nästan slut. 30 min kvar innan det bär iväg till flygplatsen.

Förmiddagen spenderades vid poolen och sedan den vanliga söndagslunchen. Idag ihop med fam Edshage. Lite sista sol och bad.

Sedan åkte jag en snabbis (Jonas tyckte inte detta???? ) till stan och köpte överkast och kuddöverdrag till barnens sängar. Det tog 40 min in och 30 min tillbaka mot den vanliga timmen eller dryga timmen. Jag gillar Cricket. Det var match idag mellan Indien och England här på Arenan i Bangalore. Alltså var alla där eller hemma och kollar på matchen på TV.

Sedan åkte vi hem till Bhavani och lämnade en massa grejor. Hon hade bytt till en ett större hus. Ett vardagsrum, ett relativt stort kök och ett sovrum. Hennes mans bror med fru och ett annat par var också där för att kolla på oss. Bhavani blev rörd och ledsen när vi sa hejdå. Vi har fått hennes och Umesh adress så att vi kan skriva till dom.

Sedan var det dags för en sen middag (förstår inte alls varför vi blev sena) på Toscano på Forum. Vi har ju varken mat eller porslin längre. Gott och bra som alltid där. Sedan hem och packa och trycka ner det sista. Nu är det snart dags att stänga av datorn och packa ut dom sovande barnen och handbagagen till bilen.

14.05 landar vi imorgon. Jag Skypade precis med Mamma. Hon tar med sig jackor, ivarjefall till barnen, och Miras nya vinterkängor. Ellie har bara sandaler så då kan hon ta Miras joggingskor som hon reser i. Sedan blir det att hämta alla grejor och vinterkläder på vinden. Brr...

kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar